Fælles mødested for alle medarbejdere

Men opslagstavler og tegnestifter har sine begrænsninger i en moderne, travl virksomhed, hvor nogle medarbejdere samarbejder med afdelinger i andre byer eller lande og andre er på rejser, kundebesøg eller benytter hjemmearbejdspladsen.

Med Hosted SharePoint kan alle medarbejdere holde sig ajour, uanset hvor de befinder sig, da det er et internetbaseret intranet, hvor medarbejderne har adgang via internettet på enten deres computer, tablet eller telefon.

Opslagstavle, møderum og bibliotek i ét

SharePoint er opslagstavle, møderum og bibliotek på en gang. Der kan oprettes korte notitser til løbende orientering om eksempelvis fravær, statusrapporter, aflysninger og ændringer.

Dokumenter kan deles, ændringer og revisioner spores, i forbindelse med et projekt. Det forbedrer og effektiviserer samarbejdet imellem virksomhedens afdelinger.

Samtidig er Hosted SharePoint et godt sted at gemme prislister, produktkataloger, personalehåndbøger og lignende. Så er man sikker på, at alle medarbejdere har de nyeste oplysninger nemt tilgængeligt, og virksomheden sparer samtidig på udgifterne til print.

Ingen startomkostninger

Når virksomheden vælger Hosted SharePoint undgår man udgifter til anskaffelse, afskrivning og drift af kostbar hardware. Det betyder, at selv små virksomheder har mulighed for at drage nytte af de gode samarbejdsværktøjer, som SharePoint indeholder.

Det giver større effektivitet, da alle informationer er tilgængelige, uanset hvor i verden, I måtte befinde jer.

Fordelene med SharePoint, fremfor et traditionelt netværksdrev, er blandt andre:

  • Stort overblik med forside, der kan tilpasses jeres ønsker og behov.
  • Let tilgængeligt blot ved internetadgang.
  • Mulighed for besked via mail, når der er nye informationer tilgængelige.
  • Mulighed for versionsstyring på dokumenter.

SharePoint kan udover dokumentstyring også benyttes til fora, billeddatabaser, formularer, aktivitetsstyring, WIKIs med mere.

Kontakt os for at høre mere.