Referencer

Dansk Folkehjælp

 

“Dansk Folkehjælp kan kun give de bedste anbefalinger for PROCOPA IT. Vi oplever virksomheden som innovativ, konkurrencedygtig og som en meget velegnet leverandør til netop vores virksomhed, hvor flere IT-løsninger integreres med hinanden.

Vi kan derfor kun videregive vores bedste anbefalinger”.

– Klaus Nørlem, Generalsekretær

Grennessminde Birkerød

 

“Vi benytter PROCOPA IT som vores ekspert support på vores interne serverpark og netværksudstyr. Vi oplever PROCOPA IT som en kompetent, innovativ og fleksibel samarbejdspartner. Med øje for vores behov udføres alle opgaver indenfor de aftalte rammer, hvilket giver os tryghed og tillid i samarbejdet.

Vi kan kun medgive PROCOPA IT de bedste anbefalinger.”

– Michael Møller, it administrator på specialskolen Grennessminde Birkerød

Loft og Lys

 

PROCOPA hjalp os med at sikre virksomheden, mod data tab og gjorde vores tilgang mere fleksibel. Vi arbejdede oprindeligt med ”stand alone maskiner”, med en online back-up der ikke virkede, Hvilket gjorde vi var meget sårbare hvis en maskine gik tabt. Med hjælp fra PROCOPA gik vi vores behov igennem og fik sikret vores data. Vi overgik til en hostet løsning af vores ERP, der har givet os en mere fleksibel tilgang til vores data, og de hjalp os til en besparelse på den eksisterende løsning. Sagt på en enkelt måde, fik vi en bedre og mere sikker løsning samt mere value for vores it-omkostninger.

– Kasper Vognstrup, CEO Loft & Lys ApS

Rohde-cc Academy

 

Gennem over 2 år, har min virksomhed Rohde-cc Academy benyttet sig af PROCOPA som IT servicepartner.
På et tidspunkt var vi 15 ansatte, og den service og hurtighed som PROCOPA yder over for hver enkelt medarbejder og mig som direktør og beslutningstager, har jeg ikke i mit virke som både direktør i mindre og mellemstore virksomheder, som i større +500 medarbejdere aldrig oplevet tidligere. De har forståelsen for, at IT nedbrud betyder negativ cash-count og uproduktivitet i virksomheden.
PROCOPA har både den nødvendige tekniske hardware- og software viden, der skal til, ligesom de forstår nødvendigheden af hurtig udrykning. Det drejer sig om alt fra mindre opdateringer, oprettelse af mailbokse, netforbindelser der kun virker periodisk, men også til helt virksomhedsfundamentale udfordringer som virusangreb i juleferien kl 23.00! Hvor meget betyder det for din virksomhed, at din/dine PC’er pludseligt ikke fungerer og er blevet angrebet af virus? For min virksomhed gennem 9 år er det essentielt.
Jeg har tillige oplevet dem kontakte og forhandle med vores mobilselskab for at finde en løsning, så den trådløse internetforbindelse kunne fungere med det samme = indenfor 30 minutter. Hvis jeg har et IT spørgsmål, der ligger uden for PROCOPA områder, er de meget venlige og kompetente til at henvise til øvrige seriøse og kompetente udbydere.
Udrykningstid max. 30 minutter telefonisk og fysisk inden for et par timer de fleste gange.
Ud over den forventelige faglige viden er PROCOPAs medarbejdere samtidigt både servicemindede, overbærende og forstående overfor ”IT analfabeter” (uden at tale ned til en) og har den nødvendige kommercielle forståelse, samt er nogle utroligt søde, sjove og imødekommende mennesker – og samtidigt fornuftige prismæssigt.
Det er derfor med stor glæde at jeg giver de allerbedste anbefalinger til Daniel Baes og hans team i PROCOPA og hvis du er i tvivl om dit valg af IT support leverandør er du velkommen til at kontakte mig pr. mail eller telefon.

Anne Rohde, direktør hos Rohde-cc Academy København

SommerCPH

 

PROCOPA er vores samarbejdspartner når det handler om ekstern backup, serverdrift, IT-infrastruktur og hardwarekøb i Windows miljøer. Vi mødes gang på gang af velvilje, forståelse for vores kunders behov og hurtig servicering.

En mere seriøs samarbejdspartner kan vi ikke finde.

– Lars Sommer, SommerCPH.dk